На часовима Пројектне наставе другаци настављају са започетим пројектом МОЈ ДНЕВНИК.
Овај пројекат смо започели у првом разреду, после завршеног периода обраде слова како би ученици схватили прави смисао описмењавања – практична примена.
Пројекат ће бити периодично реализован до краја четвртог разреда. Деца су се упознала са дневником, шта је, чему служи и како се води. Ова знања и начини писања и вођења дневника ће се мењати. Уводиће се разноврсни захтеви примерени узрасту и способностима како би се обогатило искуство писања. Дневник ће сваке године бити обогаћен и додатним материјалима кроз које ће деца бележити и пратити свој физички развој али и развој својих интересовања и жеља.Ученици ће своје радове писати код куће али ће их читати у школи и тако показати и увежбавати своју технику читања. Читање ће се снимити и направиће се филм – ВИДЕО ДНЕВНИК.
Дневник ће се писати два пута годишње – на зимском и летњем распусту.
ПРЕДВИЂЕНЕ АКТИВНОСТИ УЧЕНИКА:
1. Писање дневника
2. Избор и читање једног описаног дана
3. Снимање телефоном јавног наступа
4. Разговор о написаном – да ли су испоштовани задати критријуми, шта им се највише допало
5. Анализа и вредновање завршног продукта – филма НАШ ДНЕВНИК
Овако смо читали у првом разреду
Овако другаци снимају филм: